tirsdag, desember 27, 2005

Noe om nesten ingenting

Tilbake fra juleferie med nesten helt tomt hode! Første gang på lengelenge at jeg har hatt noen dager ordentlig fri, det var virkelig godt, men nå føler jeg meg helt på sidelinjen av det meste - hvordan får jeg logget meg på igjen? Det begynner å bli sent, jeg hører på Mark Lanegan Bands Bubblegum, som lå under juletreet i år (den er finfin), og har nettopp lest Cecilie Løveids nye skuespill Visning, som jeg plutselig kom på at jeg hadde lånt med meg fra biblioteket (det var sånn passe småcreepy, men ganske fint, ja, tror jeg synes det...), og blogger ett eller annet ut i det store intet, ja, for jeg er jo en blogger, visstnok, det er i alle fall det jeg får høre, når jeg treffer folk, "ja, du er jo en sånn blogger du, du kommer vel til å legge ut noe om dette på bloggen din..."
-- Ja, nei, vet ikke... God romjul, anyway!

Ingen kommentarer: