mandag, desember 19, 2005

Jeg får gjøre som Ari

og tatovere terningen på overarmen? Anonym, som vanligvis pleier å være en som står for kjipe meldinger, har anmeldt den siste anmeldelsen min i kommentarfeltet på Aftenpostens nettsider: "Er det anmeldelsen vi skal anmelde, eller er det boka? Er det anmeldelsen gir jeg seks - er det boka vet jeg ikke. For den har jeg ikke lest." -- Det er liksom meningen at leserne skal komme med sin mening om boken, da, men jeg skal ikke klage, jeg...

-- Men hallo? Nå (20.12) bruker de kommentarfeltet til å skrive hilsener til forfatteren, som de er på fornavn med: "Hei Øystein!" Blant annet skriver Hege (pseud.) dette: "Kjære Øystein.. Leste om Pensjonistpartiets angrep på diktsamlinga di under "ordet fritt" på www.pensjonistpartiet.no Og om angrepet på Dagbladet som lot trykke utdrag av samlinga di. Dette er for dumt! Stå på! Å kneble det frie ord er ingen god ide! (hilsen en du kjenner godt)".

1 kommentar:

Susanne Christensen sa...

I like conversations like that!

*suk*