onsdag, juni 15, 2005

Bukowski på kaffebaren I

Jammen traff jeg ikke Siss på kaffebaren i dag morges. Jammen hadde hun ikke opptaksutstyr med seg, og var på leting etter "jenter som liker Bukowski". Og jammen hadde jeg ikke Bukowskis diktsamling fra 1986, You get so alone at times that it just makes sense liggende i veska. Tilfeldig? Nåja...
Resultatet av denne hyggelige halvtimen på det eminente Kaffebrenneriet på Torshov, kan snart høres i Ordfront på NRK P2. Akkurat når glemte jeg visst å spørre henne om.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mon man kan hører det på nettet, selv hvis man sidder helt i Danmark!?? Der er tosset med jenter der er tossede med Bukowski (så findes de altså virkelig...)

Mariann sa...

Hei Martin! Det hadde visst i følge Siss vært vanskelig å finne kvinnelige Bukowskilesere.. jeg for min del har ikke lest mye, men det lille jeg har lest har jeg hatt sansen for.. Du kan høre programmet på nettet fra Danmark - du må i tilfelle registrere deg som bruker hos NRK, men det koster ingenting:
www.nrk.no - klikk deg inn på "nettradio"- fyll ut registrering. Velg P2 - så kan du enten høre det i direktesending (søndag kl 13.30 - men jeg vet ikke om det blir denne søndagen), eller du kan gå inn i arkivet og skrive "Ordfront" i søkefeltet og så gå inn på Radiofront/Ordfront.
Alt godt,
Mariann