onsdag, januar 17, 2007

Les fort

-- for jeg sletter det meste av det jeg skriver for tiden, kanskje kommer jeg til å slette dette også. Så kan man jo lure på hvorfor jeg i det hele tatt skriver, det lurer jeg i alle fall på, egentlig burde jeg bare gi tapt for slitenheten og krølle meg sammen i sofaen med noe musikk eller en bok jeg ikke skal skrive om eller en av de filmene jeg har stående som jeg aldri får sett. Men altså, jeg vil bare ha sagt at her kan man lese om mer eller mindre skumle avantgardestrategier, her kan man lese om kirsebærsjokoladens betydning i et teaterstykke som jeg i motsetning til anmelderen faktisk har sett oppført, her kan man lese om at det nok ikke hjelper med kunst, og her kan man, selv om det nok ikke hjelper, trøste seg med litteratur som lydfiler, dessuten kan man her (dersom man i likhet med meg har tusket til seg et log-in) lese et lite referat fra et foredrag ved en navnløs person som ganske riktig kan synge. Og her - og da mener jeg her, her hvor jeg rent faktisk & fysisk befinner meg, jeg kan dessverre ikke lenke hit - her holder jeg på å lese denne boken som jeg ikke skal anmelde, og derfor kanskje kommer til å krype opp i sofaen med hvert øyeblikk.

1 kommentar:

Susanne Christensen sa...

Jeg liker de dér! De er ret retro, men de holder, sgu. Og fine er de, i gennemsigtig boks.