tirsdag, april 29, 2008

Å like eller ikke like

"...disse diktene klarer i liten grad å begrunne den formen de har fått, slik de mer tematisk virker lite lystne på å forfølge problemstillingene de selv reiser. Og med slike mangler kan boka vanskelig bli annet enn en skuffelse", skrev Kaja Schjerven Mollerin i KK om Marte Hukes Ta i mot (og jeg kan dessverre ikke lenke, siden den avisen fortsatt klamrer seg til papiret som om internettet truet den på livet).

Jeg vet ikke... riktignok er jeg ikke akkurat over meg av begeistring, men jeg leste boken minst tre ganger før jeg sendte fra meg min mer positive anmeldelse, og jeg likte den godt hver gang (og bedre enn den forrige, Se sol, som jeg var mer kritisk til).

1 kommentar:

Mariann sa...

Og hva skjer egentlig med Aftenpostens nettsider, tro? Synes det blir stadig mindre som legges ut der...