søndag, juli 01, 2007

Det nakne livet i Kassel

For oss som fortsatt ikke har kommet oss til Documenta 12, Kassel, er det godt at det finnes utsendte skribenter. Eivind Røssaak rapporterer her.

Jon-Ove Steihaug trekker frem et par av de samme verkene her. Mer her. Og her er en som ikke syntes det var verdt pengene.

(Oppdatering) Kjetil Røed leter etter sammenheng her - og konstaterer at "Mens man le­ter, blir sel­ve le­tin­gen det man er på jakt et­ter: Vi la­ger vår egen ut­stil­ling mens vi ser et­ter spor av det of­fi­si­el­le Documenta 12. " Men om det er det offisielle Documenta han har funnet her? Eh...

2 kommentarer:

Martin Glaz Serup sa...

Ak, og jeg har lige AFLYST min Kassel-tur for at få kigget på et vist speciale, ak ak ak...

Mariann sa...

Nåh, men når jeg bare finner ut av å multiplisere meg selv, skal jeg nok tipse deg om hvordan man gjør det...